lisaxelsson.blogg.se

...början på ett äventyr

BILDER YEYYY

Kategori: Allmänt

Jaha, försökte ladda upp lite bilder här men av någon anledning vill internet inte alls som jag idag. Men,
här kommer åtminstone några stycken i väldigt osammanhängande ordning. Idag har jag en dålig dag. Hatar feminstartikeln. Vill bara radera den och glömma att jag spenderat tre veckor på ingenting. Åhhh... Har ni tips på någonting annat jag kan skriva om är ni varmt välkomna att dela med er. Kram
 
 
Här är cellen Nelson Mandela spenderade 17 år i.
 
 
På väg tillbaka låg det massor med flytande träbitar på ytan. Det visade sig dock vara sälar som bara låg och chillade lite. Så himla roliga djur.
 
Här är restaurangen onsdagens Press Club hölls på.
 
Här är en bild från First Thursdays där Kriti och Stine spanar in konst. 
 
Danska Stine, 17 år (!!!) verkade lagom intresserad i ärlighetens namn. 
 
På väg upp för Table Mountain. Australienska Reene spanar ut över utsikten.
 
Här är jag uppe på toppen!
 
Svettig och glad ovan molnen.
 
Tillbaka på Robben Island. Vår guide, även ex fånge, visar en uppförstorad ID-handling som alla fångar hade. 
 
Min lunch på the Biscuit Mill hehe. Extra allt.
 
Italienska Fransesco (garanterat felstavat) och norska Simona.
 
Här är brittiska Jack på stranden i Camps Bay. Världens mest stirriga och negativa människa, men på ett hysteriskt roligt sätt. Tydligen ska han jobba tillsammans med Phoebe hemma i London (= han är också supersmart).
 
Här är vår bakgård hemma hos Gail. Tre små sköldpaddor och oräkneligt med trädgårdstomtar har vi. Som ni ser är även huset omgivet av en hög mur med taggtråd. Sådärmysigt.
 

Kommentarer

  • Din mamma säger:

    Gött med lite bilder!! Table mountain såg häftigt och vackert ut. Och kul med alla ungdomar! Avseende artikeln - är säker på att du är alldeles för ambitiös. Ta några djupa andetag och kolla på det igen lite mindre kritiskt. Fortfarande inte bra? OK, då tycker jag du byter ide helt och kör på nåt enkelt! Puss puss och kram

    2014-11-11 | 18:38:07
  • Vä säger:

    Tack för fin bilder
    Hälsningar från oss båda

    2014-11-12 | 07:09:25
  • Vä säger:

    Kär kommer a.

    2014-11-12 | 07:10:35
  • Däd säger:

    Tycker korven ser riktigt smarrig ut...

    2014-11-17 | 15:06:01

Kommentera inlägget här: